Niewiarygodne. Fotomontaż?


01

Stawiamy tezę, że NIE. Na zdjęciu ta wielka cytryna to słońce! A ten cudownie wyglądający statek powietrzny – jak mawiają ludzie z branży, to prom Atlantis na jego tle. eria fotografii została wykonana 12 maja. Statek wykonuje bardzo ważną misję. Atlantis wyleciał w kosmos, aby dokonać ostatnich napraw w teleskopie Hubble’a. 19-letni teleskop otrzymał nowe podzespoły i części. Wyprawa statku Atlantis ma na celu zapewnienie pełnej sprawności teleskopu do przewidywanego zakończenia jego misji w 2014.

2

Atlantis to czwarty wahadłowiec NASA, który odbył lot kosmiczny. Jest on jednym z sześciu zbudowanych w USA orbiterów wielorazowego użytku przeznaczonych do transportu ludzi oraz sprzętu na orbitę oraz z powrotem. Pierwsza misja Atlantis miała miejsce 3 października 1985 roku. Była to jedna z pięciu tajnych misji związanych z programem wojen gwiezdnych. W roku 1989 Atlantis wyniósł na swoim pokładzie sondy kosmiczne Magellan oraz Galileo, a w roku 2008 laboratorium kosmiczne Columbus.

Muza idealna do podróży teleskopem po niebie i w myślach – Pink Floyd „Wish you were here”

 

Zdjęcia promu Atlantis: REUTERS/Thierry Legault/NASA/Handout

5 myśli w temacie “Niewiarygodne. Fotomontaż?”

  1. zdjecia pewnie robione obiektywem nikon 1200 mm, ktory kosztuje jedyne 130 tys. EUR. i to nie jest zart!
    tak wyglada to cudo:

    a tu zobaczcie zdjecie z tego szkła:
    http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=502847

    a tu jeszcze fragment opisu dzialania tego SUPERTELEOBIEKTYWU napisany przez jego uzytkownika:
    Jestem użytkownikiem tego obiektywu od dwóch tygodni. Od tego czasu zdążyłem uszkodzić cztery autobusy miejskie, wykoleić dwa tramwaje (po co podjeżdżały tak blisko), zarysować czternaście samochodów. Wczoraj z centrum Gdańska fotografowałem zwierzęta w puszczy Kampinowskiej. Dzisiaj z sąsiedniej dzielnicy strzelałem do kumpla w Alpach Szwajcarskich bo wysłał mi maila, że właśnie sie wybiera i tez wyszedł pięknie ostry. W czterech chłopa dajemy rade swobodnie nim manewrować. Co prawda trochę zachodzi na zakrętach, ale z tego co wiem z autobusami przegubowymi dzieje się dokładnie to samo, czyli wszystko jest w normie.

    to tyle. przepraszam ze sie tak rozpisalem, ale mysle ze to calkiem na temat! pozdrawiam!

  2. buuuuu…
    komenta mi zjadlo:( a tak sie rozpisalem…
    pewnie poszedl do spamu, bo dodalem chyba 3 linki. jak mozecie to odspamujcie 🙂

    pozdrawiam!

  3. hahaha MASAKRA! jak bym kupil obiektyw za 400 tysięcy to potem dokupiłbym do niego mieszkanie na jakims dobrym osiedlu i obczaił wszystkie okna sąsiednich blokow w poszukiwaniu fajnych sąsiadek. a dzieki wyjątkowosci tego obiektywu moimi sąsiadkami byłyby mieszkanki całego osiedla 🙂

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s